2013. augusztus 30., péntek

Chapter 2

HUH! Köszönöm szépen a komikat. Istenem, de imádlak titeket :) Ezt a fejezetet, ezáltal a történetemet is egy olyan személynek szeretném ajánlni, aki támogat az írásban. Akit gyyűlölnöm kéne, de képtelen vagyok rá, mert olyan jó arc. aki gyűlölt, aztán rájött h jó fej vagyok :) Alice, szeretlek <3




Mi a szar? :O


A metró felé vezető úton kihalásztam a táskámból a gépem, és elkezdtem fényképezni az utca népét.
-Adam, te mit csinálsz?-néz bele a lencsémbe Harry, így megalkotva egy tökéletes képet.
-Szokásom csak úgy fényképezgetni.
-És még nem vertek meg miatta?-nevet Louis.
-Nem, de már kergettek meg. Azt hitték, hogy magándetektív vagyok.
-És mit csináltál?-néz rám nevetve Harry.
-Futottam.-nevetek.-Fiúk, nem bírtam nem észre venni, hogy Harry megsimogattad Louis combját. Van valami köztetek?
Ellövök egy képet kettejükről. Mind a kettőnek olyan "Hülye vagy?!" feje van.
-Nincs. Csak a legjobb barátok vagyunk. Nehogy azt mond, hogy te is egy Larry Shipper vagy-nyújtja ki fenyegetően az újját rám Louis, amin elnevetem magam.
-Hülye vagy? Azt se tudtam, hogy mi az a One Direction. A Larry Shippert is csak azért vágom, mert a szünetben rátok Google-ztam.-mosolygok tovább. Veszek két metrójegyet az automatánál. Átadom a fiúknak.
-Adam, én is kérdezhetek?
-Persze, Harry.-körülnézek, és amikor nem látok senkit akkor átugrom a korlátot.
-Te mi a francot csinálsz?-Louis bedugja a jegyé az autómata lyukasztóba, és átsétál a korláton.
-Nem fogok fizetni ezért.-a nyakamba akasztom a gépemet, és körbemutatok.
-Adam, a kérdésem az, hogy ki az a Hope?
-Hope..az én kicsi hugocskám. A hozzáérsz, megöllek.-kacsintok.
Louis és Harry felnevetnek.A metró megérkezik, mi felszállunk,én meg szokás szerint nyúlok az iPodomért.
-Mit hallgatsz?-ül le mellém Louis.
-Még fogalmam sincs. -végignézem a playlistjeimet, de semmi különösebben a hangulatomhoz illő zenét nem látok, úgyhogy elkezdem végignézegetni a gépemen a képeket.Majd amikor a metró a megállómhoz közelít, felállok. Harryt keresem a szememmel, de nem találom.
-Hol van Harry?-nézek Louisra. Megrántja a vállát, és ő is körülnéz. Harry egy lánnyal fényképezkedik. Megforgatom a szemem, és lerántom a metróról...
-Nem hallottam az utolsó számjegyét! Most hogyan hívjam majd fel?- Harry lebiggyeszt az ajkát. Felnevetek.
-Telefonon.-nevetek tovább, mire Louis elkezd visítani a nevetéstől.
-Chhh-Harry eljátsza a sértődöttet, és nekiindul a mozgólépcsőn, de mivel orrát fent tartja, felesik a lépcsőre. Louis már a combját üti, úgy nevet, és Hazz sem bírja visszatartani a nevetését. Az egész metró minket néz.Fellökdösöm Louist a mozgólépcsőre, aki olyan mint egy hal, mert már nem jön ki hang a torkán.
-Louis, a retaldált fóka nem szexi!- rúgok bele egy aprót, mire herén vág. Meggörnyedek, és fefejelem a lépcsőt. hazza felettünk ülve elkezd nevetni, és felolvassa a rekám táblát: "A sós mogyoró a legjobb csemege" Mi van Adam, S.O.S mogyoró?-visítunk a nevetéstől, és épphogy csak le tudunk ugrani a lépcsőről. Kilépünk az utcára, és folytatom a fotózást.
-Adam...merre laksz?- A két angol fiú úgy néz rám, mintha én lennék a megváltó.
-Utánnam, közlegények!-vágom magam vigyázzba, és szalutálok. A fiúk is összecsapják a sarkukat, majd elindulunk a lakásom felé.
*lakásomban*
-azt a jó büdös Istenit!- Hazza kiakad a konyhám látványán. Hát nem  vagyok egy rend szerető ember.
-Na most meg mi van?- Louist lefoglalja a laptopom áttanulmányozása.
-Szerintem Adam Lassangne-ja életre fog kelni.-kijövök a szobámból, és az említett kajára pillantok.
-Az chilis bab...volt-beletúrok a hajamba, és nevetek.-Na, húzz a konyhából.-röhögök tovább, amikor a fiú lesokkolt arcára nézek.
-De itt egy szoba sincs, ahol ne lenne kupi!-ugrál hisztizve Harry. Majd sértődötten kiviharzik mellettem, kivágja a bejárati ajtót, és leül a küszöbre. Nevetek egy sort, majd visszamegyek a szobámba. Összedobálom a cuccaim egy táskába, meg egy kicsit "komolyabb" szerelést is, hiszen holnap a fiúknak interjújuk van, és mégsem jelenhetek meg ott úgy mint egy lecsúszott alkoholista.Aztán bedobálom a piáimat. Végül a kamerámat, a pótaksit, a telefontöltőt, és kész is vagyok. Büszkén rugom be az ágy alá az egyik ingemet. Isten vagyok. Még rendet is raktam! Fütyürészve magyek ki a szobámból. Tomlinson mellé lépek, aki éppen lázasan nézegeti a portfóliómat.




-Az...Adam, te nagyon jó fotós vagy!-lepődik meg. Elvigyorodok. 
-Meghat a meglepődöttséged, sőt, egyenesen fáj. Na, menjünk inni. De izibe!-úgy beszélek, mint a nagyi, és a vállamra kapom a táskát.
-Harreh, te mi a francot csinálsz?
-Sztrájkolok.-teszi karba a kezét Harry. Átlépem.
-Styles, ha nem szállsz le a köszöbömről, belölkel, és rád zárom az ajtót.-Fenyegetem meg. Harry elkeseredett képet vág, és olyan gyorsan pattan fel, mint a villám.
-Na, azért. 
*fiúk lakásában*
-Szóval-teszem le a táblát az asztlra-ez az Alkoholi lényege.
-És ki veszít?-hazza csillogó szemmel nézi az alkoholos társasjátékot, maga előtt a poharat, és az asztalon felsorakoztatott piákat.
-Aki elsőnek dől ki. Vagy aki...nem tudom, mindig nyerek-vakargatom meg a tarkómat. Tommo És Niall kijönnek végre a konyhából. Gyorsan elmondom a szabályokat, és elkezdünk játszani.
*másnap reggel*
Nincs rajtam póló. Jó, soha nem szokott lenni. De ezt most így külön észrevettem. Nem nyitom ki a szemem, mert akkor jobban érezném azt, hogy alig aludtam. Még egy kicsit sziesztázok.Hirtelen egy óriási csattanást érzek az arcomon. Kipattanak a szemeim. 
-Hope! Te mi a szart keresel itt?-egy mozdulattal kilököm a hugom az ágyamból. Nagyot koppan, és felkiált.
-Tegnap este hívtalak mert egy napon át nem voltál képes felvenni a telefont!-visszakászálódik mellém, és a mellhasomra hajtja a fejét.
-Nem ez a kérdésem! Miért kaptam a pofont?-simogatom a haját.
-Mert azt hittem, hogy Harry vagy.
-Látsz bárhol göndörséget? Béna vagy,
-Te meg egy hatalmas lúzer.-vigyorog rám, mind a 32 fogát megmosva. Homlokon puszilom.
-Hiányoztál.
-Te is. Nagyon-még szorosabban húz magához. A szobaajtó kivágódik, és a szőke egy serpenyővel a kezében áll előttünk.
-MEG...Huhh...ja, már megilyedtem-hajtja le ideiglenes fegyverét Niall. Felnevetünk. Na, úgy látom a mai napon is megvan a kellő ökör-faktor :D
Adam

8 megjegyzés:

  1. Jézus, imádtam... És nem találok szavakat. Nagyon aranyos vagy, és annyira jó lett a rész, hogy.. Szóval végig vigyorogtam mint egy hülye. Imádom ezeket a poénokat:D Remélem hamar hozod a kövit<3
    Alice xx.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Jujj nagyon nagyon tetszett :D Imádom *-* siess a kövivel nagyon :33

    VálaszTörlés
  4. szia, még csak két rész van fent, de szerintem ez jó történet lesz. Hol kell feliratkozni, mert nem tetted ki a modult? Benne lennél egy cserében?
    http://louistomlinson911224.blogspot.hu/
    Lécci nálam válaszolj!

    VálaszTörlés
  5. Kaptál egy díjat :)
    http://tsc-someday.blogspot.hu/2013/09/dij-2.html

    VálaszTörlés
  6. Szia!Nagyon gyorsan hozd a kövi részt! Szuper lett,és azok a viccek :'D ne hagyd abba az írást :3
    Niki xx

    VálaszTörlés