2013. augusztus 28., szerda

Chapter 1


Meghoztam! Első fejezet :D Remélem tetszik. Nem szoktam ilyen lenni, de csak 3 komi után jön a következő, és akkor soha többé nem lesz ilyen :) Jó olvasást! Csók :*




First day in Modest!


Összeszedtem magam az apámmal való telefonbeszélgetés után. Elszívtam egy cigit, összeszedtem a gépemet, felmarkoltam egy adag oreot, majd bevágtam magam után a lakásom ajtaját. Ipodot benyomtam, majd lefutottam a metróig. egyre jobban kezdem megszokni a nagy várost. Habár Londont jobban szerettem. Továbbra is a Highway To Hell-t hallgattam, majd a metrón eszembe jutott Hope. Na sebaj, gondoltam majd hív.A metrón ütöttem az ütemet a lábamon, majd elkezdtem beállítgatni a gépem. Elcsúsztam egy megállót, de mivel késésben voltam, nem tehettem mást, mint elkezdeni szaladni. Egy kicsit meglökdöstem az embereket, de azért szeretem LA-t, mert itt nem nézik hülyének az embert, ha fényképezőgéppel végigfut az utcán. Lihegve állok meg az iroda előtt. Benyomom a forgóajtót.
-Adam!-Apa az előtérben vár rám. A karórámra nézek. 9:05.
-Szia! Merre kell menni?-odamegyek apához, és a térdemre támaszkodva lihegek.
-Egyenlőre sehova... Még el kell mondanom neked a munkakörödet.-Apa a lift felé terel engem.
-Fotós vagyok.-forgatom meg a szemem.
-Fotós és menedzser. Átküldtem az anyagot...-apa rám pillant, és megnyomja a hívógombot.-Nem olvastad el az anyagot?
Megrázom a fejem és belépek a liftbe.
-Te gondoskodsz a fiúk összes képéről. Te küldöd rájuk a paparazzókat, te készíted fel őket a fotózásokra, és..
-A teájukat is meg kell főznöm?-ironizálok. Apa rám kapja a pillantását.
-Adam, 3 éve dolgozom ezekkel a fiúkkal. Ne cseszd el.
-Jól van.-elkezdem megenni a maradék oreómat. Kiszállunk a liftből. Egy profi fotóstúdióban találom magam. Mindig itt fotózunk. 5 fiú van még a teremben.
-Sziasztok!-apa integet, erre az 5 srác körénk gyűlik.-Bemutatom a fiamat.
-Adam vagyok-mondom tele szájjal.Be se mutatkozzatok. Úgyis elfelejtem-beletúrok a hajamba, és ledobom a táskámat az egyik asztalra.
-Adam...-apa csak megcsóválja a fejét, majd az órájára néz.-Tudjátok, most el kel utaznom egy időre. Kb. 3 vagy 4 hét. Sajnálom. Adam, Hope majd beáll neked segíteni. Sziasztok!-apa visszaszáll a liftbe. A stylist odajön hozzám, a fiúk meg elmennek, és tovább baromkodnak.
-Szia, Lou vagyok. -kezet rázunk, és én is bemutatkozok.-3 féle összeállítás lesz,vidám képeket szeretnének.-mosolyog.
-Oké, megoldhatjuk. -mosolygok vissza. Szimpi.
-Anya..pisilni kejj.-egy kislány csoszog oda hozzánk, és Lou felsőjét rángatja.
-Sajnálom, Adam most el kell mennem.-vigyorodik el Lou, és felveszi a kislányt.
-Na akkor-csapom össze a tenyerem és előveszem a gépem a táskámból. Bekapok még egy oreót.
-Igen?-egy bongyori hajú fiú figyel csak rám.
-FIÚK!-kiáltom el magam. Mindenki figyelme rám irányul.-Köszönöm. Álljatok oda-mutatok a zöld háttérre.
-Adam, igaz?-egy szőke fiú rám mosolyog.
-Igen.
-Éhes vagyok.
Megforgatom a szemem. Ez óvóbácsinak néz engem?! Odadobom neki a maradék kekszemet. Míg elmajszolja a fürtös támad be.
-Adam!-ütögeti meg a vállam, mert épp a fényeket állítom be.
-Tessék?
-Paul mindig szokott betenni zenét. Az segít az ellazulásban-vigyorog. Elmegyek az iPodomért, és kirántom a fülhallgatót. A Highway To Hell betölti a teret. Nesze nektek zene, majmok. Letérdelek a fiúk elé, és ellövöm az első képet.


-Remek.-nézem vissza.-Most akkor-fókuszálok újra-Őrüljetek meg!
A fiúk elkezdenek pofákat vágni.Nevetve lövöm el a következő képeket.
-...most mindenki mutasson szívecskét..fürtös, ez nem szívecske...
-Harry. Harry vagyok. És ez egy Peace jel.
-De a Peace jel nem szívecske Hazz.-nevet egy összevissza hajú fiú-Louis vagyok.
-Én meg még mindig Adam.-Közelebb mászok a fiúkhoz, és egy teljeden lehetetlen pózban fényképezem le őket.
-Nem fáj?-aggódik az egyik srác.
-Ne is törődj Liammel. Mindig aggódik.-mosolyog az Oreo-tolvaj-Niall vagyok.
-Nem,-nevetek-te egy sütiszörny vagy.-nevetek.
A fiúk Niallra néznek, aki megrántja a vállát.
*pár óra múlva*
-És...ez az utolsó-felállok és leporolom a nadrágom.A táskámhoz megyek és előveszem az iPodom. Megnyitok egy jegyzetet.Visszafordulok a fiúk felé, akik a kanapén ülnek.
-Mi a mai program?-nézek rájuk,és törökülésben eléjük ülök.
-Ma? Ma még nem terveztünk semmit.-rántja meg a vállát Louis.
-Nekem este randim van Perrie-vel-mosolyog Zyan.
-Liam meg én vásárolni megyünk.-mosolyog Niall. 
-Vegyetek sok kaját-felfirkantom ezt is. A fiúk nevetnek.
-Tommo!-simítja meg Hazza Louis combját.-Nem hívjuk át Adamet? 
-De-Louis rám pillant-Van dolgod estére?
-Semmi-rázom meg a fejem, és elteszem a kütyüt.
-Akkor...átjössz hozzánk? Úgy gondoltuk, hogy megnézünk egy filmet, pizzát eszünk, és berugunk.
Elgondolkozom. Ma tényleg nincs semmi dolgom, de ők nem a barátaim. Ügyfelek. Nem rúghatok be az ügyfeleimmel. Másfelől apa büszke lenne rám, hogy jóban vagyok az ügyfeleimmel.
-Nos, metróztatok már? Mert akkor elugrunk hozzám, összeszedem a piáimat, és benne vagyok.-nevetek.
-Persze, hogy metróztunk. Köszi, Adam.-mosolyog Harry. 
-Sokkal jobb menedzser vagy, mint számítottunk rá.-mosolyog rám Liam is.
-Jut eszembe. Zyan, a moziban nem küldök rátok papparazzókat, viszont utánna egy párat muszáj lesz. És-nézek Niallra meg Liamre-Rátok is küldök egy párat.
-Te..elmondod, hogy mikor küldesz ránk papparazzókat?-lepődik meg Liam.
-Persze. Ti is emberek vagytok, Kell a magán szféra. Mondjuk, egy óra vásárlás, meg negyed óra a mozi után?
A fiúk leesett állal bámulnak rám, miközben szétküldöm az sms-eket a papparazzóknak, akiknek a számát apa e-mailben küldte át.
-Esküszöm, te egy áldás vagy.-suttogja Niall.
Megrántom a vállam. apa ennek nem fog örülni, de nem igazán izgat.Zyannel lemegyünk cigizni, közben rájövünk, hogy mi9 simán ismerhetnénk egmást, hiszen a hugom meg a barátnője együtt laknak. A többiek is utánnunk jönnek, Harry kezében ott van a táskám. Elköszönünk a többiektől. Majd a metró felé vesszük az irányt.
Adam.

6 megjegyzés:

  1. Már most is imádom a storyd. Nagyon nagyon jól írsz, tetszik a stílusod. Siess nagyon a kövivel :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, még ma megírom :) Köszönöm :) A stílusom egyedi, ezért tökéletes :D

      Törlés
  2. Nekem bejön, de hiányoltam előröl hogy kinek a szemszöge :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De a második-harmadik mondatnál rá lehetett jönni, tudom, és sajnálom :) ja és köszönöm :D

      Törlés
  3. Tudoood hogy imádlak:"D♥ Nagyon-nagyon tetszik ez a blogod is, mint a másik. Egyszerűen imádom, bár már kifejtettem a véleményem. Remélem sietsz a következő résszel, mert nagyon várom már:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na,most miattad megint hajnali 2-ig fent leszek és nem nézhetem meg a kedvenc Hannah Montana részemet :( (debeteg vagyok, istenem :D)

      Törlés