2013. szeptember 10., kedd

Ízelítő a következő fejezetből ;)

Tudom, hogy azt ígértem, hogy nem lesz több ilyen, de elbizonytalanodtam. A fejezet csak 5 pipa és 8 komi után jön. Sajnálom :( Szeretlek titeket!
Adam




Fáradtan szállatam ki az ágyból, a hugom mellől, és a táskámat keresve végigpásztáztam a szobát. Amikor megláttam vigyorogva kaptam fel egy nadrágot,de nem volt kedvem még a felsővel is cseszekedni, úgyhogy az ágyra dobtam.
-Vagyél fel valamit, hugi.
-Kávé!-nyög egy nagyot.
-Megyek, főzök, Gyere a konyhába-homlokon puszilom, és lemegyek az emeletről. Mivel apa gazdag, ehhez hasonló házban nőttem fel. Befordulok balra, és a szőke már ott is van a pultnál. Nekiállok kávét főzni, közben nevetünk.Egyszer csak, miközben sütöttem a tojást, két kar fonódik a csípőm köré.
-Jó reggel. Ady!
-Pezz! -fordulok meg, és megpörgetem a lányt.-Te utolsó mocskos perverz disznó!
-Szemétláda, tuskó paraszt!-a levegőbe szagol-Ugye lesz palacsinta is?-ül Niall mellé.
-Már hogy ne lenne?-Hope jön le a lépcsőn,egy szál ingben,mögötte Jade.
-Jade! Régen láttalak, kislány!-Ölelem meg Őt is.
-Anne, és Jesy?-Jade is átöleli a derekamat, én meg szokás szerint magamhoz húzom. Az egész Little Mix olyan nekem mintha  ahugaim lennének. Na jó, igazából csak Jade és Pezz. De Zyanéket még sem ismertem...Na nem baj, Gratulálok, Adam :D Gyorsan végzek a kajával, és a tányérokra teszem. Mindig is én főztem Hope-ra, így tudok egyet s mást. :D Megreggelizünk, és az órámra nézek. Fél óra múlva indulnunk kéne, de mivel semmi kedvem nincs, kábé semmihez, de apát nem akarom szarba keverni. Felkapom a gépem, és felmegyek  a lépcsőn. Benyitok az egyik szobába.



-Harry! Mondtam, hogy ne nyúlj a hugomhoz!- mosolyogva nézem, ahogy Harry elkapja a kezét Hope hajáról.
-Én csak...
-Muszáj beleszólnod?!-Hope nagyon ideges lesz hirtelen. Utálja, ha úgy viselkedek, mint a bátya, és nem úgy mint Adam...ahogy Ő fogalmaz :D
-Igen, muszáj, mert Harry egy szívtipró.-mosolygok.
-Hé, Adam!-Szól nekem Louis, mert belőtt egy gólt. A francba. Vesztésre állok Fifában, Hope miatt?! Ezt még megkeserüli!


-Nem, uram.-hajtom le a fejem. Ekkora bajban sem voltam még.
-Világosan elmondtam, Adam. A fiúknak csak olyan kapcsolatuk lehet, amire a Modest rábólint. Nem érti, maga?!-a pasi elhízott, és a feje olyan piros, mintha most fejelte volna meg a spagettis-tálat.
-De,uram...Ők is emberek, nem?
-Nem, Adam, nem. Ők a One Direction. Azonnal szüntesse meg ezt a kapcsolatot!-a pasi az asztalra csap. A picsába...

5 megjegyzés:

  1. Asdffgfhfg*----* Neee csináld ezt. Most azonnal követelem a folytatást, mert épp kinyírni készül a bennem élősködő kíváncsiság. Bár csak ízelítő, szerintem szuper lett. És nem értem, mért kételkedsz... Baromi jól írsz, ehhez nem fér kétség. Ezt is megfogalmaztam már párszor. Szerintem bűn lenne abba hagyni. Amiben tehetséges vagy, azt csináld♥
    Alice xx.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Érdekes a történeted. A két testvér kapcsolata nagyon aranyos. szeretném, ha folytatnád.

    VálaszTörlés
  4. Most komolyan azért nem hozod mert még nem gyűlt össze a 8 komment és az öt pipa? Ha így folytatod, vagyis komment határt szabsz meg, akkor leiratkozom. Nem fogok hónapokat várni az új részre, pedig nagyon tetszik/tetszett

    VálaszTörlés
  5. Kééééééééééééééééérlek... kövit. Amúúúúúúúúúúúúúúúúgy imádlak ám, csak most niiiiincs kedvem semmiiii értelmeset írniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. :)

    VálaszTörlés